Professionaliseer je marketing met e-mail

Verstuur nieuwsbrieven en transactionele e-mails, zet campagnes op en bouw aan de relatie met je contacten. Kom professioneel over met relevante e-mails, die je conversie verhogen en profiteer van één van ‘s werelds beste inbox placement.


Zien is geloven!

We bedienen toonaangevende klanten zoals ANWB, Kras, DSM, De Lotto en Kempinski. Wat kan Webpower voor jou betekenen?


E-mail optimaal benutten

Creëer eigen campagnes en stuur relevante inhoud naar je ontvangers. Met de e-mailmarketing software van Webpower, houd je jouw contacten op de hoogte. Informeer hen over nieuwe producten, aanbiedingen of andere belangrijke informatie. Heet nieuwe klanten welkom met een welkomstcampagne of stuur geautomatiseerde transactionele e-mails (zoals track-and-trace codes).

e-mailmarketing - E-mail optimaal benutten
Segmenteer je contacten

Segmenteer je contacten

Verzamel eenvoudig alle contacten die je wil mailen in één platform. Segmenteer je contacten op basis van uiteenlopende criteria: zoals leeftijd, geslacht, interesse, online gedrag, apparaat- en besturingssysteem en e-mailactiviteiten. Bij het versturen van de mailing selecteer je snel de gewenste contactgroepen en stel je de definitieve mailinglijst samen.

Zorg voor de juiste prikkel

E-mail is een populair kanaal, dus hoe zorg je als e-mailmarketeer dat juist jouw e-mail opvalt in de inbox? Naast een kort maar krachtige openingsregel kan je met Webpower je open ratio verder verhogen door personalisatie. Gebruik bijvoorbeeld de voornaam of voeg symbolen toe, zodat jouw e-mail meteen in het oog springt. Of geef een prikkelende beschrijving in de pre-header, zodat je direct je open ratio verhoogt.

e-mailmarketing - Zorg voor de juiste prikkel
e-mailmarketing - Houd je mails leesbaar

Je e-mail altijd optimaal in beeld

Zonder een goede weergave van je e-mail is deze slecht leesbaar en mis je conversies. Door responsive templates hoef jij hier niet meer over na te denken. Bekijk de preview van jouw e-mail in diverse e-mail clients en pas aan waar nodig. Zo is het prettig om je e-mail te lezen en word je uitgenodigd om tot actie over te gaan.


Klaar voor actie?

We laten je graag de voordelen voor jouw organisatie zien.


Relevante content

Win tijd en maak één e-mail waarmee je inspeelt op de interesse van elke individuele ontvanger. Toon alleen relevante content door weergavecriteria in te stellen. Een modeketen kan bijvoorbeeld voor dames een aanbieding van jurken tonen en voor heren een actie op alle nieuwe polo’s. Zo ben je relevant en spreek je je doelgroep aan.

Relevante-content
Je e-mail opbouwen

Bouw je e-mail in een paar klikken

Met de drag & drop editor sleep je contentblokken in de e-mail om zo de ideale nieuwsbrief samen te stellen. Wil je delen van je website gebruiken in je nieuwsbrief? Dan kan je deze snel en eenvoudig toevoegen met een RSS-feed. Je hoeft niet meer afbeeldingen, teksten, linkjes en prijzen te kopiëren en plakken, waardoor je tijd bespaart.

Meet je resultaten

Maak je resultaten meetbaar en verbeter je resultaten door A/B testen. Test met verschillende versies en verstuur automatisch de best presterende variant naar de resterende contacten. Je verhoogt keer op keer je open-, klik- en conversieratio’s van je e-mails.

e-mailmarketing - Meet je resultaten

Persoonlijke marketing

begint met een persoonlijke ontmoeting


e-mailmarketing - Verhoog je conversie

Verhoog je conversie

Voeg call-to-actions toe om ontvangers te activeren. Trigger bijvoorbeeld een brochureaanvraag of een directe aankoop. Maak de conversie aantrekkelijk en opvallend door het gebruik van opvallende buttons. Test welke tekst, plek en kleur het beste resultaat geeft en meet je conversies in Webpower.

Analyseer en verbeter

Analyseer het klikgedrag van je ontvanger. Zie welke mailings meer geopend worden, op welke links het meest op wordt geklikt en wat de meeste aandacht trekt. Ontdek of het moment van verzenden de resultaten verbetert. Gebruik deze informatie en verbeter jouw e-mails en verwijder slecht presterende e-mails.

e-mailmarketing - Analyseer en verbeter
e-mailmarketing - Reputatie en bounce-management

Ideale inbox placement

Je reputatie als verzender is essentieel. Een goede reputatie zorgt voor een goede deliverability. Met het delivery management van Webpower vergroot je de kans dat de e-mail in de inbox wordt afgeleverd, in plaats van in de ongewenste e-mail inbox. Zie hoe groot de kans is dat je e-mail als ongewenst wordt beschouwd. Als vanzelfsprekend is bounce-management geregeld, waardoor bouncers niet meer gemaild worden.

Deliverability experts

Bij Webpower hebben we een toegewijd team dat er voor zorgt dat onze deliverability tot de allerhoogste van de wereld behoort, zodat jouw e-mails aankomen bij de ontvangers. Dit is in China nog moeilijker te behalen dan in Europa, wat wij desondanks al 10 jaar realiseren! Dankzij onze specialisten en onze e-mailsoftware hebben wij één van ‘s werelds beste inbox placement.

e-mailmarketing - Deliverability experts