E-mail Marketing


E-mailmarketing

Alles gaat vandaag de dag razendsnel. Daarom moet je op zoek naar nieuwe en betere manieren om je klanten via e-mail aan te spreken. Jij kent je doelen, Webpower helpt je om ze te halen.


De belangrijkste voordelen

Usability

Gebruiksvriendelijk

Hoe complex je behoeften ook zijn, gebruiksvriendelijkheid staat bij ons voorop.

API

SOAP API

Webpower biedt een API voor alle mogelijke toepassingen. Natuurlijk inclusief uitgebreide documentatie.

247 support

24/7 Support

Ons support team staat dag en nacht voor je klaar. 365 dagen per jaar.

Excellent delivery

Uitstekende prestaties

Onze datacenters in Europa en China laten ons niet in de steek.

Responsiveness

100% responsive

Welk apparaat je klant ook gebruikt: wij zorgen dat je communicatie altijd uit de verf komt.

ISO certified

ISO-gecertificeerd

Webpower is gecertificeerd volgens ISO 9001:2008 en ISO 27001:2013.


E-mailmarketing

Slimme nieuwsbrieven

Maak je nieuwsbrief in een paar minuten en stuur hem naar je vooraf bepaalde doelgroepen. Stel vast welke doelgroepen bepaalde informatie moeten ontvangen en pas dynamische A/B-tests toe om de betrokkenheid nog verder te vergroten. Wil je dynamische inhoud gebruiken? Gebruik onze bewezen methoden en voeg aanbevelingen, reviews of nieuwsberichten toe. Webpower zorgt voor de kers op de taart: uitzonderlijke aflevering en succes in de inbox.


Een boodschap voor elke stap

E-mailmarketing van Webpower biedt je een ideaal platform voor je laatste nieuwsberichten en nieuwste producten en aanbiedingen. Vaak moet je daar wel tijd en energie aan besteden. “Lifecycle e-mails” zijn e-mails die klaar staan om te worden verzonden zodra de ontvanger aan bepaalde eisen voldoet. Denk bijvoorbeeld aan welkomste-mails nadat iemand zich heeft geregistreerd, e-mails voor niet-afgeronde bestellingen en specifieke campagnes om klanten te behouden. Omdat de campagnes écht relevant zijn, boeken ze ook écht resultaat. Lees meer >>

E-mailmarketing


Klaar voor actie?

We laten je graag de voordelen voor jouw organisatie zien.