Lifecycle Marketing


Een boodschap voor elke stap

E-mailnieuwsbrieven bieden je een ideaal platform voor je laatste nieuwsberichten of aanbiedingen. Maar net als bij veel e-mailmarketingprogramma’s is er één groot probleem: nieuwe abonnees ontvangen alleen nieuwe e-mails – niet de informatie die ze zoeken of nodig hebben. Webpower kiest daarom voor een andere aanpak.


A Guide to Lifecycle Emails and More

Lifecycle marketing

Met drip campagnes kun je informatie versturen die voor elke abonnee interessant is op het moment dat ze de informatie nodig hebben of zoeken. Bovendien bespaar je er veel tijd mee!

Elke prospect kan zich in een andere fase van interesse in je product bevinden.

Zet Webpower in om e-mails te maken voor verschillende doelgroepen en zorg dat alle doelgroepen het einddoel behalen: kopen wat jij hebt te bieden.


FrieslandCampina

FrieslandCampina is leverancier van zuivelproducten voor miljoenen mensen over de hele wereld. In 2012 wilde het bedrijf talloze verschillende doelgroepen persoonlijk aanspreken door zwangere vrouwen tips voor gezonde voeding te geven en om aparte informatie te versturen naar moeders met baby’s en zuigelingen die jonger zijn dan twee jaar.

FrieslandCampina stelt zijn communicatie af op nóg specifiekere doelgroepen: de klanten worden gesegmenteerd op de duur van hun zwangerschap en, in een later stadium, op de leeftijd van hun kinderen.

Het resultaat? Communicatie op maat, een betere band met de klant en een rendementsverhoging van 30%.

FrisoCampina


Zien is geloven

Kijk wat wij voor jou kunnen betekenen