Op waarde geschat: Nieuw pricing-model voor webpower

Op waarde geschat: Nieuw pricing-model voor webpower

Klanten, ook de onze, willen waar voor hun geld. Voor Webpower geldt omgekeerd hetzelfde: het geld dat we vragen moet overeenstemmen met de toegevoegde waarde.

Onder dat motto stappen wij 1 januari 2015 over naar een ander pricing model. De nieuwe manier van prijzen zal beter aansluiten op onze filosofie die kwaliteit boven kwantiteit stelt.

Waarin zit de toegevoegde waarde van email marketing automation? Volgens onze overtuiging in de kwaliteit van de database, en niet in de hoeveelheid verstuurde emails. Een goede database met rijke individuele profielen vormt de basis voor persoonlijke mailings die leiden tot actie bij de ontvangers. En wat klanten doen is belangrijker dan hoeveel berichten ze krijgen.

Wij willen dat onze prijzen zo goed mogelijk op deze toegevoegde waarde aansluiten. En dus stappen we over naar een pricing-model dat database-gebaseerd is, in plaats van volume-gebaseerd.

NAAST B2C OOK B2B-compatibel

Een mooi neveneffect van het nieuwe model is dat het uitstekend aansluit op de B2B-(business-to-business)markt omdat ook met kleinere databases rekening wordt gehouden. Zowel voor B2B als B2C geldt dat een zorgvuldige behandeling van de inviduele profielen van het grootste belang is. Klanten en prospects willen relevante informatie ontvangen maar zijn wars van algemene berichten die niet van toepassing zijn op hun situatie.

Vanaf 1 januari krijgen klanten van Webpower meer dan ooit waar voor hun geld.


Share this article

Webpower

​Wij helpen organisaties om hun marketing kwalitatief goed, persoonlijk en leuk te maken. Daarom ontwikkelen wij data gedreven marketing automation tools voor marketeers. Wij helpen jou om je boodschap te personaliseren en op het juiste moment via het gewenste kanaal te verspreiden.