Optimaliseren


Optimaliseren

Campagnes zijn nooit klaar: er is altijd ruimte voor verbetering. Dus of je nu de opzet wilt veranderen, het communicatiemoment wilt finetunen of de sjabloon wilt wijzigen: er zijn altijd verbetermogelijkheden.


A/B Test

Stop met gokken, start met testen. Voer a/b tests uit voor e-mails door twee of meer berichten te maken met bijvoorbeeld andere inhoud, een andere onderwerpregel of een ander tijdstip voor verzending. Verstuur deze e-mails vervolgens naar willekeurige e-mailadressen in je database. Stuur daarna de e-mail met de meeste opens of conversies naar de overige adressen in je lijst.

ab split test

Spam Control

Bekijk hoe groot de kans is dat je e-mails in het spamfilter terechtkomen. Laat Webpower controleren of je e-mails door de populairste spamfilters komen. Is je e-mail niet spamfilterproof? Dan krijg je een overzicht van alle pijnpunten, zodat je je e-mail kunt aanpassen en de spamfilters toch kunt omzeilen.


compatibility check

Compatibility Check

Zorg dat je e-mail er overal goed uitziet. Maak voorbeelden van elke nieuwsbrief voor de belangrijkste e-mailprogramma’s, zoals Gmail, Hotmail en Outlook. Je kunt de e-mails bovendien bekijken op mobiele besturingssystemen, zoals iOS en Android.



Zien is geloven

Kijk wat wij voor jou kunnen betekenen