Webpower en Magneds bundelen krachten

Webpower en Magneds bundelen krachten

Specialist in marketing automation Webpower is een samenwerking aangegaan met Onlinebureau Magneds. Magneds ontwikkelt Loyaliteitsprogramma’s voor onder meer FrieslandCampina, Sanoma en Texaco.

De diensten van Magneds en Webpower worden per direct geïntegreerd aangeboden in elkaars portfolio voor Nederland en België.

“Deze samenwerking past in de transformatie van Webpower naar een brede dienstverlener voor geautomatiseerde marketing en slimme data oplossingen”, zegt Jay de Groot, general manager Europe van Webpower. “Wij willen op uiteenlopende kanalen en manieren persoonlijke klantcommunicatie faciliteren. Loyaliteitscampagnes en sales promoties zijn in dat verband een zeer interessante feature. We zijn blij dat we dit element dankzij Magneds kunnen opnemen in onze software.”

Magneds en Webpower, een goede combinatie

Omgekeerd zijn de brede mogelijkheden van Webpower een welkome aanvulling voor specialist Magneds. Oprichter Jurgen Swaans: “Webpower is een ideale partner voor ons vanwege hun ervaring en slagkracht op het gebied van relevante communicatie. Neem de PersuasionAPI-techniek, waarmee Webpower persoonlijke data intelligent kan toepassen.”

Een andere reden voor de samenwerking zijn de gezamenlijke internationale ambities van Magneds en Webpower. Het uitrollen van de gecombineerde dienstverlening naar de internationale markt staat gepland voor het eerste kwartaal van 2016.

Over Webpower

Webpower werd in 1999 opgericht in Barneveld en groeide sindsdien uit tot grote internationale speler op het gebied van marketing automation. Er zijn vestigingen in Nederland, Zweden, Spanje en sinds 2005 ook in China. Er zijn nu vijf Webpower-kantoren in China, en zal nog dit jaar een zesde en zevende openen.

Over Magneds

Magneds werd in 1998 opgericht als algemeen webbureau en richt zich sinds 2009 op online loyaliteitsprogramma’s en op maat bedachte en ontwikkelde spaarprogramma’s voor consumentenmerken. Magneds is dé specialist voor merken binnen de FMCG- (Fast Moving Consumer Goods) en retailbranche. Klanten zijn onder meer FrieslandCampina (Eurosparen), Mentos (Mentos More), Texaco (Texaco Stars) en Sanoma (VoordeelSparen).


Share this article

Webpower

​Wij helpen organisaties om hun marketing kwalitatief goed, persoonlijk en leuk te maken. Daarom ontwikkelen wij data gedreven marketing automation tools voor marketeers. Wij helpen jou om je boodschap te personaliseren en op het juiste moment via het gewenste kanaal te verspreiden.