Webpower prolongeert beide ISO certificeringen

Webpower prolongeert beide ISO certificeringen

Webpower kan met trots vermelden dat zij haar ISO certificering heeft geprolongeerd. Hiermee is bevestigd dat zij al jaren voldoet aan de internationale norm voor kwaliteitsmanagement en informatiebeveiliging.

Daarnaast is het certificaat voor ISO 9001:2008 met deze prolongatie ingewisseld voor ISO 9001:2015. In de nieuwe norm is nog meer aandacht voor risicomanagement.

Jerlijn Kasmani, Business Development Manager bij Webpower: “Alleen zeggen dat we volgens strenge procedures werken is niet genoeg, wij werken met trots volgens onze hoge kwaliteitsstandaard. Het prolongeren van onze certificaten bevestigt onze ambities.

ISO 9001:2015 en ISO 27001:2013

Webpower is trotse bezitter van de certificaten ISO 9001:2015 en ISO 27001:2013. Waar de eerste een kwaliteitsnorm betreft, is de tweede een standaard voor informatiebeveiliging. Beide certificaten zijn in februari 2015 behaald dankzij het in eigen huis ontwikkelde Integrated Management System.

ISO certificatesDe finale audit van Webpower door Certification International vond plaats op 20 en 21 december 2016. Voor de 9001-norm werd gekeken naar het management van de kwaliteit van dienstverlening door Webpower. De 27001-norm is van toepassing op hoe veilig er wordt omgegaan met klantdata.

Waarom ISO?

Wij nemen de privacy en security van klantdata serieus. Dat is immers ons vak. De data van onze Europese klanten staat in Nederland. Net zoals de data van Chinese consumenten die we opslaan voor onze Chinese klanten in China staat. Ieder continent verdient zijn eigen veilige haven.

Deze ISO certificaten zijn het bewijs dat wij de hoogste eisen stellen aan de veiligheid van onze klantdata.

Lees meer over ISO

MEER OVER ISO

Share this article

Webpower

​Wij helpen organisaties om hun marketing kwalitatief goed, persoonlijk en leuk te maken. Daarom ontwikkelen wij data gedreven marketing automation tools voor marketeers. Wij helpen jou om je boodschap te personaliseren en op het juiste moment via het gewenste kanaal te verspreiden.